Ads Top

Muž se uvjek dočekuje sa osmjehom na licu i večerom na stolu - 7 savjeta bake za sretan brak.

 U moje vrijeme znala su se pravila ponašanja. Jasno je bilo kako se treba ponašati jedna žena domaćica, a naravno samim tim znalo se i kako se treba ponašati dobar muž. Danas više toga nema,  svijet se izopačio. Sve je više i više propalih brakova, za koje smatram da je glavni razlog njihovog raspada nepoštovanje između partnera.


Ja sam imala, i hvala Bogu i dan danas imam dobar brak, za koji sam ja zaslužna što je opstao ovoliko dugo. Uvjek sam znala poštovati svog muža što je i normalna stvar. No, ne mogu gubiti duše i on je mene poštovao. Ali ipak, ponekad se zapitam da li bi me poštovao da ja nisam ovakva kakva sam ? Sigurna sam da ne bi, i vjerovatno bi i moj brak odavno bio okačen o klin.


Ja bi željela da nasavjetujem svu današnju omladinu kako bi se trebali ponašati u braku:


1. Uzajamno poštovanje


Bez poštovanja nit ima ljubavi nit života. Poštovanje je stub braka. Džaba vam ako se volite a ne poštujete jedno drugo. Takva ljubav se kad tad pretvori u mržnju. Zarad toga, ako želiti dobar brak na stabilnim nogama, poštovanje partnera bi vam trebalo biti na prvom mjestu.


2. Ljubav


Kao što i svi znamo, bez ljubavi nema dobrog života. Nikada sebi nemojte dozvoliti da se udate zarad njegovog bogatstva. Većini žena je to ubrzo skočilo na nos. Prije nego napravite životnu grešku morate dobro razmisliti. Kakav će vam biti brak ako se čitavog života budite pored osobe koju ne volite ?


3. Raspoloženje


Muž se uvjek dočekuje sa osmjehom na licu i večerom na stolu. Ne dozvolite sebi da budete stalno namršteni. Muškarci su labilni na lijepu riječ i dobar gest. Kada im ukažete poštovanje držat će vas kao malo vode na dlanu.


4. Ružne riječi i psovke


Prije braka dal to bilo muško da li žensko, jasno treba staviti do znanja da sebi nikada neće dozvoliti da joj/mu neko psuje ili da ga/je ponižava. Dobro znajte takav brak vam može samo donjeti bolest a ujedno i razvod.


5. Alkohol i kocka


Ovaj savjet se najviše odnosi na mušku populaciju. Danas najveću uzrok raspada brakova u svijetu jesu alkohol i kocka. Ne dozvolite sebi da vaša porodica ispašta zbog vaših poroka za koje ste sami sebi krivi. Budite svjesni ako nastavite ići tim putem, na kraju će te ostati sami kao prut. Bez igdje ikoga.


6. Veličanje partnera


Dobar muž će uvjek cijeniti i veličati svoju suprugu. Uvjek će joj biti zahvalan što mu je rodila djecu i izvela ih na pravi put. Međutim dobra žena će takođe veličati svog muža. Svjesna je šta on sve proživljala kako njoj i djeci nema ništa zafalilo.


7. Prevara


U životu se sve može oprostiti osim prevare. Sa moje tačke gledišta to je nešto preko čega ja nikada ne bi prešla, a moj savjeti bi i vama bio: Nikada se opraštaj prevaru, to je poniženje preko kojeg se nikada ne prelazi. Budite svjesni ko vas jednom prevari, kad tad će to opet isto uraditi.


Autor teksta: E.T


Napomena: Kopiranje sadržaja strogo zabranjeno bez saglasnosti autora.

Pokreće Blogger.