Ads Top

Svaki muškarac nervira na svoj način. Zato se makar udaj za bogatog - 11 lekcija genijalne bake Zorke

 Ljudi su danas jako čudni, danas te vole, sutra te mrze i tako u krug, sa njima nikad ne možeš znati na čemu si. Zarad toga, ja sam odlučila da ovoj današnjoj omladini navedem nekoliko savjeta kojih sam se lično ja pridržavala tokom svog života. Pa da krenemo:


1. Ne brini se za druge - Brini se za sebe


Najveća greška jeste brinuti se za druge, zapitajte se ponekad brinuli se oni za vas ? Sigurna sam da ne brinu. Zato dragi moji, budite sami sebi bitni, drugi su tu samo da vas koriste. Čim više ne budu imali koristi, odbacit će vas kao staru krpu, vjerujte mi!


Image by Valter Cirillo from Pixabay


2. Ne dosađuj nikom


Nešto najgore u životu jeste, dosađivati nekome, znajući da toj osobi ne igraš nikakvu ulogu u životu. Postoje osobe koje ne shvataju da pretjeruju, sve dok im se to ne kaže u lice. Takvi ljudi se trebaju zapitati: "Jel vas nije blam visiti kod nekog svaki dan i ispijati kafe. Možda taj neko ima obaveza, ali se ustručava da vam to kaže" ? Razmislite malo.


3. Gdje jednom vidiš da nisi dobro došao - Tu više nikad ne idi


Postoje osobe koji kada dolaze na tuđa vrata, obavezno stižu sa osmjenog od uva do uva, što se u narodu kaže: "Da nema ušiju - Smijala bi se oko glave". Međutim kada njima neko dođe u goste, padne im mrak na oči, šta više oni jedva da i gledaju u tu osobu.


Zato dragi moji, takvo nešto kad primjetite, nikada više tu nemojte da odete, a naredni put kada ta osoba dodje kod vas, i vi se ophodite prema njoj kao ona prema vama, pa neka vidi kako je vama bilo dok se ona durila !


4. Ne dozvoli da te ponižavaju gori od tebe - Svima vrati duplo


Foto: pixabay.com


Kada vidite da vas neko ponižava, okrenite se, makar tu bilo stotinama ljudi, i postavite ga na mjesto. Što se kaže, ako treba vratite mu u duplim mjerama, da mu više nikad na um ne padne, nikoga da ponizi!


5. Čuvaj se ulizica


Najopasnije osobe na ovom svijetu su ulizice, sa tobom će sve lale mile, dok ne dobiju ono što hoće ili ti dok imaju koristi. Do vas u dubini duše organski ne podnose. Čuvajte se takvih, jer vas sigurno ne žele dobro.


6. Sa svima budi lijepo, a skim ne možeš - Okreni se od njeg i idi


Trudi se maksimalno sa svima biti fer i korektan. Međutim ako vidiš da vas neko ne podnosi, okrenite se i idite od njega, jednostavno, ne dajite na značaju nebitnim ljudima. Sve dok vas ne diraju i dok ih možeš zaobilaziti zaobiđi ih, kada vidiš da već prelaze sve granice, onda se okreni i postavi ih na mjesto, prosto ko pasulj.


7. Ne prihvataj olako svačiju pomoć


Vodite računa čiju pomoć prihvatate, nekada se ta pomoć zna veoma jako obiti o glavu ili ti od nos. Jer postoje osobe koje trče da vam pomognu, samo da bi sutra kada se budete preporiječili, nabili vam na nos koliko puta su vam u životu pomogli.


8. Svakoga drži na distanci


Ljudima ne vjeruj olako, da bi stekli u nekog povjerenje treba tu dosta vremena, i mnogo teških provedenih momenata. Do tad, sa svakim lijepo, ali nikom ne vjeruj. Što je sigurno - sigurno je.


9. Pustiš li jednom ljudima - Znaj da si gotov


Prema ljudima uvjek moraš biti strog i otresit. Jer većina njih ne cjeni dobrotu, šta više, oni smatraju ako si dobar premas njima, da ih se plašiš. Tako da znajte djeco moja, nikome ni puštaj ni sitnicu, jer kasnije će biti sve gore i gore.


10. Laži nikad ne praštaj


Lažovi su najgori ljudi na kugli zemaljskoj, takvi će izdati brata rođenog a da neće vas. Zato djeco moja, jednom kada vas neko slaže, odmah ga otkačite od sebe, jer svaka sledeća laž biće sve bolnija i bolnija.


11. Svaki muškarac nervira na svoj način. Zato se makar udaj za bogatog - Jedan savjet i za žene. Drage moje koja kaže da pare nisu bitne u 99 % slučajeva laže. Moj vam je savjet, ne ugledajte se na mene. Ja sam u životu birala ljubav i iskrena da budem, loše sam prošla.


Autor teksta: E.T


Napomena: Kopiranje sadržaja na druge portale je strogo zabranjeno bez saglasnosti autora i podložno je tužbi.


Pokreće Blogger.