Ads Top

Danas žene imaju dug jezik - U moje vrijeme toga nije bilo: Genijalna baka oplela po ženama

 Kada vidim ponašanje pojedih žena ne mogu sebi da dođem po deset dana. Često mi padne na um "Gdje ste bile prije, motka bi radila". Bezobrazluk današnjih žena je prevršio svaku mjeru. Bar ove koje ja poznajem, jos malo pa samo što nisu ljudima se na glavu popele.


Šta god muž uradi za njih, one nisu zadovoljne. Da im skine sve zvijezde sa neba, one bi rekle ostao je jos mjesec. Jezik im je brži od pameti. To se više ne gleda šta će se reći i kako će se ponašati.


A jos gore je što to današnji muževi sve trpe i gledaju. A povrh svega čini mi se da se takve žene više cijene nego one koje su normalne.



U moje vrijeme nije toga bilo. Jasno je bilo kao dan, gdje je mjesto ženi a gdje mužu. Znalo se ko je glava kuće i moralo se poštovati i uvažavati ono što ti čovjek kaže. Kako čovjek tako i sva ostala njegova starija rodbina. 


Nije mi nikad ni naumpalo da mu nešto prkosim jer sam bila svjesna da se ne bi dobro provela. Moralo se onako kako čovjek kaže i to ti je. Naime, tako su nas vaspitali i roditelji. Pa nam i nije to toliko teško padalo.


Međutim ove danas. One nit poštuju muža, nit njegove roditelje. I što je najgore. One vise ne poštuju ni svoje roditelje. Bilo šta da im se kaže znaj da te čeka odgovor i to žargonski rečeno "Da otresaš ušima".



Dosta puta sam pomislila: " Ih, da mi je vas vidit samo jedan dan na mom mjestu bile bi ste kao čigrice". Ali šta je tu je. I ovi današnji muškarci su tome krivi. Ne bi one bile takve da ljudi imaju čvrstu ruku.  Međutim sami će sebi. 


Ali sinko jedino u šta sam sigurna je da to ne vodi ni čemu dobrom. Prije jeste bilo dosta strožije vrijeme. Ali brakovi su opstajali. No vidi ti ovo danas. Razvesti se postalo kao dobar dan. Samo mogu reći: "Daj Bože da sve bude kako treba".


Autor teksta: E.T

Pokreće Blogger.