Ads Top

"Moja svekrva je kao vegeta. U sve se se umješa" - 7 savjeta tek udate žene

 Prije nego sam se udala, slušala sam raznih priča o svekrvama koje i nisu baš za svaku pohvalu. Međutim uvijek sam imala neko svoje mišljenje o svemu tome. Iskrena da budem u većinu tih priča sam sumnjala. Mislila sam: "Kako neko može biti loš prema vama ako ste vi prema njemu dobri".


No ipak, po mojim trenutnim procjenama vidim da su te priče zapravo i bile tačne. Da se ogradim. Ne mislim da su sve svekrve loše, ima ih stvarno finih. Naprimjer svekrva od moje najbolje drugarice je stvarno dobra žena. Gleda je kao svoju kćerku.


Ali nažalost ponašanje moje svekrve prema meni i nije baš na nekom zavidnom nivou. Da kažem da se nisam trudila kako bi naš odnos bio idealan. Boga mi jesam , itekako. Ali jednostavno takva je žena. Kao što neki kažu: " Svekrva je poput vegete. U sve se mješa". Sa moje tačke gledišta, složila bi se sa tim.


Po svemu sudeći prema ovome što sam prošla sa svojom svekrvom. Svaku djevojku bi znala posavjetovati o čemu bi trebale povesti računa prije nego se udaju. 10 savjeta udate žene:


1. Prije nego se udate upoznate njegove roditelje


Po svemu sudeći roditelji su u većini slučajeva glavni krivci za razvode mnogih brakova. Najbolje bi bilo da se upoznate sa budućim svekrom i svekrvom, i da ih dobro procjenite. Ukoliko primjetit bilo kakvu netrpeljivost prema vama. Moj vam je savjet da tu ne idete. Jedino ako ste baš sigurno da će vas budući muž u svemu podržati. E to je već nešto drugo.


2. Prije nego se udate pokažite svima da imate stav


Dosta muževe fameliju se zna dobro prodati na samom početku. No, većinu njih kada na prvoj greški postaviti na svoje mjesto. Drugu grešku u većini slučajeva neće napraviti. Jer su svjesni mogućeg ishoda. Najgore je od svega ako ćutite i svima poginjete glavu.


Kao što se kaže u narodu: "Ako si dobar prema ljudima ne cijene te. Cjenit će te jedino ako si loš prema njima".


3. Dobro se raspitajte za koga se udajete


Nikada nemojte odbijati loše mišljenje naroda o vašem partneru. Svaki detalj uzmite u obzir i dobro ga proučite. Drugačije rečeno, provjerite da li su zaprave te priče tačne. Većina žena se vodi time da je narod ljubomoran na nju i njenu vezu. Postoje i takve mogućnosti. Ali najbolje je provjeriti.


4. Poslušajte vaše roditelje


Ni jedan roditelj neće svom dijetetu poželiti nešto loše. Morate biti svjesni, roditelj ako nije zadovoljan po pitanju vašeg dečka. Probajte to uzeti u obzir. Jer vjerovatno su nešto čuli o njemu ili njegovim roditeljima pa zbog toga je takva reakcija.


5. Shvatite da loza ne ide daleko od korijena


Mnoge žene misle da bez obzira ako su njegovi roditelji na lošem glasu, ne mora značiti da je i on. Time se u životu vode zaljubljene žene. Moje mišljenje o tome jeste da postoji mogućnost da zapravo i jeste tako. Ali vjerujte da su to male šanse. Ne kaže se džaba: " Gledaj majku biraj kćerku". E upravo tako je i kod nas žena "Gledaj oca biraj sina".


6. Dok te mami i hljebom te hrani


Ovaj slogan je veoma poznat u narodu. Budite sigurno da to nije rekao niko tek onako. Za to postoje mnogi dokazi da je tačno. Većina muškaraca dok se ne udate za njega su najbolji. E kad vas dobije onda okreće drugi list. Zato dobro procjeniti kakav je ko. Dvolične osobe se lako mogu otkriti.


7. Muškarac treba cijeniti vaše mišljenje


Još u vezi naučite osobu da mora poštovati u uvažavati vaše mišljenje. Ne dozvolite nikom da mlati sa vama kao prljavom krpom za pranje. Ako cijenite sebe i drugi će vas znati cijeniti.


Autor teksta: E.T


Napomena: Svako kopiranje sadržaja bez saglasnosti autora je strogo zabranjeno.

Pokreće Blogger.