Ads Top

Sve je manje poštovanja među ljudima, a sve više razvoda - 6 bakinih savjeta kako sačuvati brak u moderno doba

 U moje vrijeme znao se red i disciplina među ljudima, svima je jasno ko je bio čojk u kući a takođe znalo se i ko je žena u kući. Naravno, uvjek je bilo iznimaka gdje su žene loše prolazile od strane svojih muževa, međutim ja vam ovo pišem iz svoje perspektive, i perspektive društva u kojem sam se ja kretala.


Po pitanju mog života, imala sam idealan brak. Supruga sam slušala u svemu, ali i on je mene. Poštovanje nam je bilo iznad svega, i uvjek svima kažem, gdje nema međusobnog poštovanja i razumijevanja, tu nema ni života, jer sloga kuću gradi a nesloga je rastura!


Danas je omladina dala sebi malo više za pravo, pa im to na kraju skoči na nos. Žena treba znati gdje joj je mjesto. I mora iskazati poštovanje prema suprugu, ukoliko hoće da i nju muž poštuje.


Ovo govorim najviše za žene kojima je jezik brži od pameti. Takvih je bilo i u moje vrijeme, ali vjerujte to ne vodi ni čemu. Na kraju krene svako svojim putem. Takođe ne slažem se ni da žena trpi maltretiranja, ako je tako odmah se riješi budale.


Međutim ako žena ima dobrog muža a ne poštuje ga, što je u današnje vrijeme veliki procenat takvih brakova, gdje je muškarac žena u kući, e sa tim se ne slažem. Isto kao što muškarac ne smije maltretirati ženu, tako isto i žena ne bi trebala njega maltretirati. Nego sve u miru i sa dogovorom treba riješavati. Ja bi vam dala par savjeta kako da sačuvate svoj brak u ovo loše doba:


1. Poštovanje ne smije da manjka


Bez poštovanja nema ni života, to nam je svima jasno, zarad toga supružnici ukoliko žele dug i stabilan brak nek se drže te činjenice, i nikada neće imati problema u životu. Kako žene tako i muškarci.


2. Izbjegajite svađu


U svakom braku je normalno da dođe do prepirke, što se kaže oko na oko zaigra a da neće čovjek na čovjeka. Međutim vodite računa da takve prepirke ne prelaze u teške oblike svađa ili ti ne daj Bože psovki, e to su već stvari koje dovode do pucanja braka.


3. Pružite ljubav jedno drugom


Brak bez ljubavi nije brak. Drugačije rečeno to je život nazor. Svojima sam uvjek govorila: "Nađite sebi osobu koju volite, ni slučano se ne vjenčajite za nekog koga ne volite". Takav brak je osuđen na propast.


4. Čuvaj svoj brak


Uradite sve što je potrebno kako bi svoj brak zaštitili. Zapamti jedno "U životu ne valja kapa mjenjati, a kamoli brakova". Trudite se da uvidite svoju krivicu kada niste upravu i lijepo se izvinite jedno drugom. Samo na taj način će te opstati , drugačije nikako.


5. Ne inatite se


Kad je inat nekome nešto dobro donjeo ? Nikada! Zato dobro vodite računa šta radite, jer možda vam bude kasno kada budete htjeli nazad. Ima stvari preko kojih se teško prelazi, to razumijem, ali preko što - šta se može preći ako je ljubav prava, sem ako je prevara u pitanju.


6. Čuvajte svoj obraz


Kada izgubiti obraz, znajte da ste i brak izgubili. Svima nam je jasno na šta se misli kada kažemo "Izgubiti obraz", ili je prevara u pitanju ili nešto drugo. No, svejedno sigurno nije ništa dobro.


Autor teksta: E.T


Napomena: Kopiranje sadržaja strogo zabranjeno bez saglasnosti autora.

Pokreće Blogger.