Ads Top

Ljudi će vas koristiti sve dok vide da to mogu - 5 savjeta razvedene žene

Došlo je takvo vrijeme  da ako nisi spreman odbraniti se od ljudi, vrlo brzo ćeš se naći na samom dnu. Upravo takav problem zadesio je i mene. Udala sam se mlada, imala sam 20 godina. Faktički bila sam dijete.


Prošla sam kroz veliku torturu i probleme. Kojih iskreno i ne volim da se sjećam. No, samo jedno znam. Na osnovu svega što sam prošla sada bi znala svakom dati 5 savjeta:


1. Ne dajte da vas iko podcjenjuje


Ne dozvolite nikad i nikome da vas omalovažava i da radi sa vama šta hoće. Stavite svima do znanja kako se mogu ponašati prema vama.  Ukoliko pređu granicu budite spremni da im vratite istom mjerom.


2. Nikom ne dozvolite da vas koristi


Ljudi će vas koristiti sve dok vide da to mogu. Samo tako će te im biti dobri. Jednom nemojte uraditi nešto što oni traže od vas. Ponjet će se prema vama kao da im nikad u životu niste ni valjali.


3. Vratite svakom istom mjerom


Nemojte se držati stare izreke: "Ko vas kamenom vi njega hljebom". Ne! U životu se uvjek pridržavajte ovog pravila: "Ko vas kamenom, vi njega pećinom". Morate biti svjesni da se na današnjem vremenu dobar i fin ne isplati biti.


4. Ako nemaš izlaza napadaj prva


Ne dozvoli nikome da vas napada i sa razlogom a kamoli bez razloga. Uvjek budite spremni za takve. Morate shvatiti da niko nema pravo se istresati na vas bez obzira šta uradili. Jer svi smo mi nekad znali pogriješiti.


5. Svakom reci u lice šta misliš


Nemojte nikada okolišati sa osobama ukoliko se ne slažete sa njihovim stavovima. Recite im otvoreno šta vam se ne sviđa kod njih . Vjerujte više će vas cijeniti kada ste bezobrazni i otvoreni prema njima nego kada ste dobri.


Autor teksta: E.T

Pokreće Blogger.