Ads Top

Pokaži zube svakome ko ti stane na žulj - 5 savjeta mudre žene

 Živimo u vremenu u kojem bez jakog stava i karaktera ništa nećete postići u životu. Jednostavno žargonski rečeno "Ljudi će vas zgaziti kao zadnju muvu kada vide da to mogu".


Ja se vodim starim pravilom: " Ne diraj me, ne diram te. Takneš li me vraćam duplo". Nažalost, ovim citatom se moraš voditi kroz život. Jer ljudi su se izopačili. Postali su monstrumi bez trunke sažaljenja. Ukoliko vide da mogu vam skakati po glavi. Vjerujte da če to i uraditi.


Kroz život sam prošla dosta toga. Od najboljih ljudi pa sve do največih ništarija, kojima je jedini cilj iskoristiti druge. Za koji mjesec punim 40 godina pa sam odlučila sa vama podjeliti savjete kojih sam se pridržavala prethodnih godina.


5  savjeta za miran i spokojan život:


1. Ne dozvoli drugima da te koriste


Ljudi ako vide da mogu sa vama mladiti kao sa starom krpom, vjerujte da će to i učiniti. Na vama je da li će te im to dopustiti. Ja sam se vodila starim pravilom " Bolje ja da mlatim sa vama, nego vi samnom". 


2. Natjerajte druge da vas poštuju


Ljudi ako vide da vas mogu izigravati kako oni žele tako će se i ophoditi. Da ne bi do toga došlo, veoma je bitno na svakom početku upoznavanja svakog postaviti na svoje mjesto. Jednostavno rečeno ljude treba upozoriti kolike su granice vaše tolerancije. 


3. Budite na distanci sa svima


Ne puštajte olako ljude u svoju blizinu. Jer kad tad bi to mogli iskoristiti protiv vas. A to vam nije potrebno. Morate dobro procjeniti osobu prije nego je pustite da vam se približi. Iskrena da budem ja sam se uvjek volila držati svojih dugogodišnjih prijatelja. Za koje sam već sigurna da me ne bi nikad izdali. Nova upoznavanja mogu biti kobna po vas. 


4. Ponašajte se prema drugima onako kako se oni ponašaju prema vama


Ukoliko vidite da je neko fin i kulturan. Postupite i vi prema njemu isto tako. Međutim ako vas neko stalno čačka potrudite se da budete duplo gori od njega jer samo takvom metodom pokvarene osobe će te distancirati od sebe. Ne kaže se džaba u narodu: " Pokazi zube svakome ko ti stane na žulj".


5. Zaštitite slabije 


U svakom kolektivu većina njih bi da se dokaže nad slabijima kako bi sebe uzdigli. Sa tačke mog gledišta ja to nikad nisam dozvoljava. I posavjetovala bi svakoga da to nikad ne dozvoli u svom drustvu. Samo razmislite da bi svi ti i na vas udarili ukoliko bi vidili da to mogu. 


Autor teksta: E.T

Pokreće Blogger.