Ads Top

Ne dozvoli drugima da upravljaju vašim mozgom - 6 savjeta razvedene žene

Greška mnogih žena je što dopuštaju da drugi upravljaju njima onako kako oni hoće. Nažalost jedna od tih žena bila sam ja. Ali do određene granice. Ipak, nisam sebi mogla dopustiti da živim tako čitavog života.


U braku sam živila 4 godine, bivši muž na početku braka bio je sasvim ok. Naravno kao i svaki drugi početak bio je bajan i sjajan. No, postepeno dan za danom suprug  je sve više umišljao da sve mora biti onako kako je on zamislio. 


Kod njega je bilo ono " U mojoj kući žena se ništa ne pita". Što je mene zaista iznenadilo. Od njega to nisam očekivala, jer je u vezi stvarno bio idealna osoba.  


Na svako moje pitanje njegov odgovor je bio: " To tebe ne zanima, tvoje je da pereš sudove". Trpila sam tako 4 godine i jednostavno nisam mogla više. Pokupila sam se i otišla. 


Nikad se nisam pokajala zbog toga. On je posle pokušavao da me vrati. Ali moj odgovor je uvjek bio isti: " Kod mene si prokockao svoju šansu. Sad nađi neku drugu pa nek ti pere sudove. Ja više neću nikad".


Svoje iskustvo sam odlučila podjelit sa vama. I takođe htjela bi posavjetovati sve mlade osobe. Kako ne bi prošle kao.


Pa da ne širim dalje ispod ću vam napisati neke od glavnih savjeta kojih se ja striktno u budućnosti pridržavam.


1. Ne dozvolite nikom da upravlja vama



Ne budite ničija igračka. Prava osoba koja vas voli nikad neće podjenjivati vašu ličnost. Čak će se i trudit da sve radi u dogovoru sa vama. Ukoliko je suprotno od ovoga. Riješite ga se na vrijeme. 


2. Niste ničije vlasništvo


To nek vam bude stavka broj jedan. Muškarci često umisle kako su žene njihovo vlasništvo. Drugačije rečeno umišljaju da nas posjeduju. Da moramo radit sve što oni hoće bez prigovora. To sebi ne smijete nikad dozvoliti. 


3. Naučite ga da vas mora poštovati


Još dok ste u vezi naučite osobu da vas mora poštovati. I da sa vama ne može raditi šta on hoće. Ukoliko ne ispuni ono što vi hoćete odmah se sklonite od njega. Jer gdje nema poštovanja nema ni ljubavi.


4. Cjenite sebe


Morate znati cjeniti sebe. Jačajte svoj stav i karakter. Kako vam sutra kad se budete udali niko ne bi mogao soliti pamet. Jasno stavite do znanja svima da ne date na sebe. Samo tako će vas i drugi cjeniti. Nikako drugačije. 


5. Budite pametne


Žene često razmišljaju srcem a ne glavom. Pa ih to i dovede do neugodnih situacija. One zapravo imaju potpuno povjerenje u voljenu osobu. Što im se kasnije zna obiti o glavu. Ja sam svom bivšem mužu vjerovala, pa evo šta mi se desilo. 


6. Svakom vratite istom mjerom


Ukoliko vas muž pokušava omalovažavati . Vratite mu milo za drago. Ponizite i vi njega. Ali to morate činiti u samom početku braka. Jer samim tim ne smijete nikoga navikavati da vam radi šta on hoće. 


Vjerujte mi, time će te mu dokazati da sa vama ne može onako kako je on zamislio. Tako da će slegnuti ramenima. 


Autor teksta: E.T

Napomena:  Zabranjeno svako kopiranje sadrzaja bez odobrenja autora

Pokreće Blogger.