Ads Top

Ponosna sam sto sam kcerka služavke: 5 savjeta ponižene osobe

Priča koja me vraća u djetinjstvo. Naime odrasla sam u porodici koja nije bila finansijski jako situirana. Otac se bavio gradjevinom. A majka je bila čistačica koja je radila po kućama mojih drugara iz škole.   Pošto sam živjela u mjestu primitivnih ljudi. Mnogi su pokušavali da me ponize. Time što bi me zadirkivali kako mi je majka samo jedna obična služavka.

Takvi komentari na početku kao mladoj osobi veoma teško su mi padali. No kasnije kako sam sazrijevala  shvatila sam ustvari ko su ljudi. I šta im je jedini cilj. A to je podsmjevanje i ponižavanje drugih. 

Kako bi sebe podigli ako je ikako moguće na veći nivo. Ne gledajući sredstva pomoću kojih bi došli do cilja. Medjutim mene je to činolo samo jačom i ponosnijom na svoje roditelje.  I zapravo davalo mi je vjetar u leđa da nastavim se boriti dalje kroz život.  

I ako je bilo veoma teško zbog finansijske situacije moji  roditelji su me potpomagali na svaki mogući način.  Nikada nisu dozvolili da odem u školu bez đžeparca,  poderanih pantalona i bez knjiga u ruksaku. 

I tako su godine prolazile. Roditelji nikad nisu odustali od mog napretka. Išli su na sve načine da mi daju hljeb u ruke. I ako nije bilo dovoljno novca. Majka je uvjek govorila: "Škola mora biti na prvom mjestu. Ne želim da u životu prolaziš kao što sam ja prolazila".

Da više ne odugovlačim. Ja sam danas doktor opšte prakse zahvaljujući svojim roditeljima. I dan danas se ne stidim svoje porodice. Šta više pričam o njima ponosno na sav glas. A oni koju su  ponižavali moje  roditelje i mene. Dolaze meni pognute glave kada im nešto treba u bolnici. A ja kao ja. Dobra osoba.  Uvjek bila i ostala. 

I ako znam kako su se ophodili prema meni, sve to ostavim u zaborav i pomognem im. Samim tim im govorim da nismo svi isti. I nek im ovo bude lekcija za u buduće. Nek nikad nikog ne ponižavaju. Jer kad tad taj neko može biti iznad vas. Na kraju svega imam spremnih 5 savjeta za sve ljude:

1. Nikad nemojte ponižavati ljude oko sebe. 

Ne ponižajite druge. Postavite se vi na njihovo mjesto pa razmislite kako bi vama bilo da konstantno trpite poniženja.

2. Pomažite slabijim od sebe.

Pomoć slabijem je odraz dobrog čovjeka. No ako im ne možete pomoći makar im nemojte stajati na muku.  Ako ništa vjerujte da će im ponekad biti dovoljna i jedna slatka riječ.

3. Ne gledajte ljude sa visine. 

Gledajući druge sa visine zapravo ste jedna primitivna osoba. Koja jos uvjek nije shvatila da nije sve u novcu i materijalnim stvarima. No, polako. Vjerujmo u karmu.

4. Budite ponosni na svoje roditelje

Ponosite se svojim roditeljima i budite im uvjek zahvalni na svemu što su vam pružili. Bez obzira bilo  to nešto skroz malo i nešto veliko. Roditelji će svom dijetu uvjek pružiti onoliko koliko mogu.Moj  primjer može poslužiti drugima kao jedna velika lekcija.

5. Ljudi se ne ocjenjuju po onome čime se bave

Bez obzira da li ste doktor, profesor ili inžinjer nemojte da vam bude iz poniženja popiti kafu sa domarom ili ti majstorom. Cjenite ljude po njihovoj dobroti a ne po struci. 

Autor teksta: E.T

Izvor: dome-moj.blogspot.com

Napomena: Zabranjeno svako kopiranje sadržaja bez dopuštenja autora. 
Pokreće Blogger.