Ads Top

Razvedena nakon 50-te: Ne dozvoli sebi da te neko može kupit parama

 Ispričat ću vam svoju tešku životnu priču. Naime, razvela sam se u petoj deceniji svog životu. Nisam više mogla izdržati poniženja sa muževe strane. Pa da vam krenem od početka.


Već duže vremena bivši muž i ja smo živili odvojeno. On je otisao u inostranstvo da radi a ja sam ostala kući. Sa njim imam i dvoje muške djece. Koji su naravno sada odrasli ljudi.


Proteklih par godina brak sa njim se totalno izokrenuo. Sve je krenulo niz brdo. To više nije bila ta osoba koju sam ja poznavala. Nikad mi nije bilo jasno šta se dešava i zbog čega je takav.


Naravno, kao i svaka druga žena prvo što sam pomislila jeste da je našao drugu. Dosta puta sam mu to i rekla. No on to nije dao u usta uzeti. Drugačije rečeno pravio me je budalom.


Da se razumijemo meni je 50 godina sve u životu sam stekla sa njim. Nije mi bilo jednostavno raskućiti ono što sam godinama stvarala. A i sama pomisao da imam dva sina i koliko bi njih osramotila u društvu, držala me je da sliježem ramenima i tapkam u mjestu.


Vjerujte bivši muž znao me je znao ne nazvati i po mjesec dana. Faktički zvao me je samo od plate do plate. Kako bi mi rekao koliko da podignem sa računa. Imala sam utisak da misli na taj način kako novcem može sve imati, kupiti i zadržati.


Nakon par mjeseci rada u inostranstvu došao je kući na odmor. Ajd, ja kao i svaka žena u tim godinama tješila sam se da je to samo njegova neka prolazna faza. Međutim, ipak se obistinilo ono na šta sam najviše sumnjala.


Iako je svoj telefon krio "Kao zmija noge". Sasvim slučajno u jednom momentu ga je ispustio na sto i otisao napolje do prvog komšije. Trebao mu je nešto.


Meni naravno đavo nije dao mira. Uzela sam telefon i imam ti šta i viditi. Moj muž je u Njemačkoj imao novi život sa drugom ženom. Koja sudeći po porukama uopšte nije ni znala da ja postojim.


Briznula sam u plač i počela da pakujem svoje stvari. Riješila sam ga napustiti. U tom momentu on je stigao na vrata. Sve mu je odmah bilo jasno čim me je ugledao.


Međutim, on se ponjeo na takav način kao da ništa nije uradio. Njemu je to bilo potpuno normalno. Čak me je i upozoravao "De,de. Gledaj kako ćeš osramotiti kuću i djecu".


Ja ?  Koja nisam ni za šta kriva, imao je hrabrosti to da mi kaže. Vrhunac njegovog bezobrazluka bio je kada mi je ponudio novac. Govoreći: " Nit meni ide u prilog a nit tebi da se razvodimo po stare dane. Šta će naša famelija reći na to? Nego ja ću tebi nastaviti slati novac a ti ostani ovde. Svakako ja ne dođem jednom u godini". Govorio je to tako hladno kao da sam ja životinja, a ne žena sa kojom je život proveo.


Na šta sam mu ja odgovorila: "Tebi da je bilo bitno šta će famelija reći, ti ne bi radio takve gadosti. A svoje prljave pare zadrži za sebe. Od sad nek ti bude jasno da mene parama ne možeš kupiti". Uzela sam svoje stvari i izašla iz kuće.


Sva sreća pa su moji sinovi stali na moju stranu. Tako da mi je jedan ustupio prizemlje svoje kuće. Ubrzo sam sebi pronašla i posao. Nisam želila nikome da budem na teretu. Na sve to što sam proživila mogu samo reći jedno: "Ima Boga svako dobije šta zasluži prije ili kasnije".


I svakoga bi mogla posavjetovati. Ne dozvoli sebi da neko tobom mlati kao prljavom krpom. Stavi svakom do znanja da te novcem ne može kupiti. Jer pare su prolazne, bitan je samo obraz i karakter osobe.


Autor teksta: E.T


Napomena: Svako kopiranje sadržaja je strogo zabranjeno bez saglasnosti autora.

Pokreće Blogger.