Ads Top

"Sa zetom ne mogu ni po jednu al moram ćutati zbog svoje kćerke" - Punica oplela po zetu

 Jeste možda čudno što javno pričam o tome ali ja svog zeta ne volim i to ti je. Od kako sam ga upoznala odnos nam je nekako sve nazor. Jednostavno ne volim ništa vezano za njega. Što se kaže u narodu: "Dva smo svijeta različita".


Smisao za humor mu je užasan. U žargonu da vam kažem: "Volimo se ko so i oko". Najviše mi smeta njegovo poturanje. Na šta bi mu ja veoma slatko odgovorila. Al koči me moja kćerka, ne mogu zbog nje. Inače bi mu se "naklepala". Ni na jednu mu ne bi ostala dužna.


Dosta puta kažem svojoj kćeri: "Kćeri draga, zar nisi mogla boljeg naći"? A ona će ti meni "Šta ću mama sad je gotovo djeca su tu".


Skoro se zadesio kod mene a tu se potrefili i još neki gosti iz komšiluka. Taj narod je stvarno o sebi, pri sebi. Što se kaže upijaju svaku sitnicu. Ljudi moji on je mene toliko osramotio i ponizio pred narodom, nekad kažem bolje da mi je šamar opalio neg što me onako osramoti.


Al šta ćeš. Krivo mi je samo što to moram da gledam i da gutam. A ništa ne smijem uradit po tom pitanju. Jer opet kako god ima djecu sa njim. Što se kaže: "Sama ga je sebi birala sad nek trpi". Al ajd što ga ona trpi već što ga moram i ja trpiti.


Nekad kažem sva sreća pa su malo dalje od mene. Inače ne bi mogla ostati živa od njeg. Ponašanje mu je stvarno neprimjerno, šale su mu neslane totalno. Čovjek ne shvata da se samnom ne može šaliti na taj način. Bolje da vam i ne govorim kakav.


Za ovih godina koliko sam ja upućena zet kad dođe u tazbinu ako ništa makar glumi da je normalan. Jer ipak to su roditelji tvoje supruge. Mora se gledati kako se ponaša pred njima.


Sjećam se svog muža iz mlađih dana. Odgovarao je samo kada bi ga nešto upitali. Nekad mi je djelovao i previše ćutljiv. Međutim kad vidim ovog svog nazovi zeta, kažem pa bolje ćutiti kao zaliven nego blamirati se. Ajd što blamira sebe. Samim tim blamira i moju kćerku. Ona je na početku u zemlju propadala kada dođu u goste. Ali eto šta je tu je.


Ja da se Bogdo nekad promjeni na bolje. Al teško.


Autor teksta: E.T


Napomena: Svako kopiranje sadržaja je strogo zabranjeno bez saglasnosti autora

Pokreće Blogger.