Ads Top

"Zavidnost nas uništava. Komšija ljubomoran na komšiju. Brat na brata" - 5 načina kako prepoznati zavidnu osobu

 Zavidnost je veoma zastupljena osobina današnjeg društva. Drugačije bi to mogli nazvati bolest današnjice. Po svemu sudeći zavidne osobe se ne rađaju, nasuprot tome, one takve vremenom postaju.


Naravno sve je do odgoja. No, u narodu je već poznato. Kakav otac takav sin. Sve je do toga na koga se dijete od malih nogu može ugledati. Svaka osobina bila to dobra ili loša prvenstveno kreće iz kuće. Mi ćemo vam objasniti 5 najlakših načina kako da prepoznate zavidnu osobi:


1. Zavidne osobe osuđuju sve što je dobro


Zavidna osoba nikada vam neće prići i čestitati na uspjehu. Nasuprot tome, one će vam prići ali sa ciljem da vas odvrate od te namjere. Uspjeh drugih osoba pogotovo njihovih bližnjih ih najviše boli. Zbog toga ih je veoma bitno prepoznati na vrijeme.


2. Zavidne osobe sebe uvjek ističu u društvu


Zavidnoj osobi je najbitnije sebe istaći u društvu. I ako je svjesna da je neko bolji od njih. To nikada neće priznati. Čak će ići na svaki mogući način da drugoga ponize ne bi li sebe što više podigli u nebesa.


3. Veoma su ljubomorne


Ljubomora je glavna osobina koja zavidne osobe u potpunosti opisuje. U narodu je poznata stara poslovica: "Zavidna osoba je ljubomorna na tebe ako imaš kašiku bolju od njihove". Zapravo i jeste tako. Takve osobe ne podnose da neko ima nešto bolje od njih.


4. Komunikacija sa bližnjima im je ograničena


Zavidne osobe u većini slučajeva ne komuniciraju sa bližnjim osobama. Došlo je vrijeme kada komšija ne priča sa komšijom. Brat sa bratom. Za sve to kriva je zapravo zavist i ljubomora.


5. Zavidne osobe nikome ne žele dobro


Zavidnim osobama je samo bitno da je njima dobro. Ostalo ih ništa ne zanima. U narodu se kaže: "Prodao bi majku rođenu zarad svog uspjeha". Što se u dosta slučajeva zapravo i dokazalo. Veoma su oholi i nemaju empatije ni prema kome.


Autor teksta: E.T


Napomena: Zabranjeno kopiranje sadržaja bez saglasnosti autora.

Pokreće Blogger.