Ads Top

Žena o razvodu - "Mnogo je bolje okrenuti se i otići, nego trpiti budalu pored sebe".

 Većina žena razvod vide kao sramota, zbog toga radije trpe budalu. Iskrena da budem i ja sam bila jedna od njih. U braku sam bila punih 10 godina. Ono što sam prošla u tih 10 godina ne bi ni nikome poželila. 


Moj bivši suprug je imao problema sa alkoholom. Previše je pio. Sve što bi zaradio to bi i popio. Od moje plate smo sastavljali jedva kraj s krajem. Kroz život sa njim sam svašta pretrpila. Od ponižavanja i omalovažavanja pa sve do raznih vrsta maltretiranja, kako psihičkog tako i fizičkog.


Ajd sve sam sebi govorila proći će to. Promjenit će se on. Kad je trijezan dobar je. Međutim kako je vrijeme prolazilo on je bio sve gori i gori. Dosta puta sam ga upozoravala kada se otrezni, da ću ga napustiti ako ne baci piće. Međutim sve su to za njega bile prazne priče. U svojoj je glavi zaključio da ja moram kako on kaže i nikako drugačije. 


U zadnje vrijeme prije nego ću ga napusititi, i ja sam bila na izmaku živaca. Jednostavno više nisam mogla to da podnosim. Valjda čovjek vremenom popusti sa živcima. Sjećam se kad sad da je bilo. Najavili su nam se gosti, on kao i uvjek na računu nije imao novca. 


Ja sam mu dala svoju karticu da ode do radnje u podmjeru, kada ljudi dođu da ih lijepo dočekamo i ugostimo. Međutim on je otisao i nije ga kući bilo sve do sutra navečer.


Sve mi je bilo jasno. Novac sav koji sam uštedila do zadnje novčanice je potrošio. To mi je bila kap koja je prelila čašu. Pokupila sam svoje stvari i otišla svojima. I jedino što mi je najviše žao jeste zašto to nisam prije učinila. Za sve to je krivo žensko razmišljanje: "Šta će narod reći. , Osramotiću svoje roditelje ako se vratim. itd".


Sada bi znala svakog nasavjetovati. Jel vidiš da neko u početku ne valja. Vjeruj da nikada neće ni valjati. Ne vrijedi sebe zavlačiti zarad osobe koja se nikad neće promjeniti. Bolje se okreni i idi nego da pola života trpiš budalu da bi na kraju se opet razvela.


Autor teksta: E.T


Napomena: Kopiranje sadržaja strogo zabranjeno bez saglasnosti autora.

Pokreće Blogger.