Ads Top

Jak muškarac neće prevariti svoju ženu - Varaju samo slabići kukavice: Psiholog opleo po nezrelim muškarcima

 Prevariti ženu je najlakše, međutim morate shvatiti činjenicu, nisi veći muškarac ako prevariš svoju suprugu, šta više ispadaš samo velika kukavica i glup u očima normalih muškaraca.


Naivni muškarci najčešće varaju svoje žene. Oni time smatraju da ispadaju veći u očima svog društva, međutim ni sami ne znaju da isto to društvo im se podsmjeva iza leđa.


Pametan muškarac prevaru sebi nikada neče dozvoliti, čuo sam većinu kako kometarišu prevaru: "Ja svoju suprugu nikada ne bi prevario, ako bi se već zaljubio u drugu, prvo bi se razveo pa onda nastavio svojim putem".


Međutim, ni ovakvo razmišljenje ne ide uz pametnog muškarca. On sebi jasno postavlja kriterijume i granice u životu preko kojih nikada ne prelazi. Razlog zašto on ne bi podržao ovo razmišljenje, kada bi ga pitali odgovorio bi vam:


"Ja se ne mogu zaljubiti u drugu ženu, jer ni jednoj neću dozvoliti da mi se toliko približi kako bi ja osjetio neku emociju prema njoj". Kako god okrenete opet ste krivac, i na neki način opet ste učinili prevaru, fizičkim putem ne, ali emotivnim putem itekako.


Prevara je nešto najgore što možete uraditi jednoj osobi. Takva izdaja se nikada ne zaboravlja. Što je najgore od svega toga, osobe koje dožive izdaju od svog partnera, nikada više u životu ne mogu imati povjerenje ni u koga. Drugačije rečeno, obilježene su za čitav život.


Nikada nisam mogao shvatiti čemu potreba za varanje, ako sa jednom osobom možeš imati sve. Samom prevarom više ponižavaš sebe nego što ćeš poniziti svog partnera. Osoba koja je prevarena uvjek ima šanse pronaći novu ljubav, međutim osoba koja je varala teško da će više ikada moći pronaći drugu budalu koju će varati.


Jer prevara se u narodu brzo pročuje. Pogotov u narodu našeg balkanskog mentaliteta. Bar kod mene gdje ja živim takve osobe se izbjegaju u širokom luku, šta više malo ko da će ih pustiti u svoju kuću znajući da je ukaljao svoj obraz.


Radije će gledati da takvu osobu distanciraju od sebe, jer znajući da je izdao svoju voljenu osobu, sutra će izdati i bilo koga drugog. Tako da ne bi i njima sutra uradio nešto podlo, radije ga neće ni poznavati.


Moj savjet za sve vas. Ako ste se već vezali za neku osobu, idite na tu kartu da je nikada ne povrijedite. Zamislite samo kako bi vama bilo kada bi vam neko u koga se najmanje nadate uništio život u korijenu!


Autor teksta: E.T


Napomena: Kopiranje sadržaja strogo zabranjeno bez saglasnosti autora.

Pokreće Blogger.