Ads Top

"U životu ako cvikaš, možeš da se slikaš" - 3 bakina savjeta za dug život

 Kroz život sam prošla mnogo toga, od najgorih pa sve do najboljih stvari. Iskrena da budem život me nije mazio. Kad god sam pala na samo dno, ustajala sam i vraćala se još jača.


Nikada nisam dozvolila drugima da se slade mojom nesrećom. Uvjek sam se držala uspravno i uzdignute glave. Jer dušmana je dijete moje na sve strane. Ako primjete i najmanju šansu da te bace na dno, uradit će to.


Kroz život uvjek očekuj neočekivano. Ponekad i osobe od kojih se najmanje očekivao izdaju znaju zabosti nož u leđa. To mi se desilo bezbroj puta, ali šta ćemo takva nam je sudbina svima. Nikome u životu ne teče med i mlijeko. Jedino sada što bi svakoga znala nasavjetovati:


1. Čuvaj se prijatelja više nego neprijatelja


U većini slučajeva kroz život, prijatelj postane najgori neprijatelj. Zarad toga, nikada i nikome ne odaju svoje tajne. Jer kad tad će biti iskorištene protiv tebe. Što se kaže u narodu: "Bolje na vrijeme spiječiti, nego liječiti".


2. U životu ko cvika, može da se slika


Nikada nemoj imati strah ni od čega. Bitno je samo da si na strani pravde. Nepravedni ljudi vam svakako nisu potrebni u životu. Jer od njih možeš očekivati samo najgore. Zato na vrijeme se riješi nepotrebnih osoba, jer takvi kroz život ništa ti neće pomoći čak šta više mogu ti samo odmoći i eventualno konstantno držati krvni pritisak podignutim. Zarad toga, od takvih što dalje i vidjet ćete kako će vam ruže da cvjetaju.


3. Skloni se od loših muškaraca


Ako pored sebe imaš lošeg muškarca vjeruj skratit ćeš sebi život bar za deset godina manje. Svakodnevna nervoza i nerviranje veoma loše utiče po zdravlje čovjeka. Zato na vrijeme to riješiti. Ili normalan život ili nikako. Bolje i dobar razvod nego loš brak.


Autor teksta: E.T


Napomena: Kopiranje sadržaja strogo zabranjeno bez saglasnosti autora.

Pokreće Blogger.