Ads Top

"Ne postoji muškarac kojem bi trebala da ćutiš" - 3 savjeta oca kćerki

 Oduvjek sam bio muškarac koji je poštovao i cjenio žene. Odrastao sam u porodici gdje su žene bile na prvom mjestu. Otac me je vječito učio da se žene cijene i nikad ne ponižavaju. Takođe u svojoj porodicu imao sam dvije sestre, koje sam uvjek čuvao od svih situacija koje bi ih mogle dovesti u veće probleme tokom života.


Danas imam svoju porodicu i dvoje zlatne dječice, kćerku i sina. On je takođe isti ja, vaspitan je tako da se prema ženama ophodi sa poštovanjem.  A što se tiče kćerkice za nju uvjek imam 3 savjeta koja joj konstantno ponavljam a to su:


1. Ne dozvoli nikome u životu da te gazi i sputava


Nikada sebi ne dozvoli da sa tobom neko trese kao sa prljavom krpom. Cijeni sebe i budi svjesna ko si i šta si. Ako može lijepo, može. Ako ne može onda neće moći nikako drugačije. Samo jedno uvjek znaj. Tatinu podršku ćeš uvjek imati ali naravno pod uslovom da ti nisi krivac .


2. Ne postoji muškarac kojem bi trebala da ćutiš


Nisam te vaspitao meni da ćutiš kad nisam upravu, pa nećeš ni ostalima. Kada bi primjetio da si pustila nekom da upravlja sa tobom i tvojim mozgom. Ti i ja bi imali ozbiljan problem. Moraš biti svjesna ljudi će te gaziti kada vide da to mogu.


3. Nisam te školovao da bi neko mogao praviti te budalom


Svima stavi do znanja da niko nije pametniji od tebe i da nikome ne dozvoljavaš potcjenjivanje sebe i svoje ličnosti. Ljude moras na vrijeme postaviti na svoje mjesto, da bi u buduće znali gdje pripadaju.


Ukoliko im budeš pustila na početku, vjeruj mi to više niko ne vrati u prvobitan položaj.


Autor teksta: E.T


Napomena: Kopiranje sadržaja strogo zabranjeno bez saglasnosti autora.

Pokreće Blogger.