Ads Top

"Ne dozvoli nikome da pravi budalu od tebe" - 10 savjeta moje bake koji su me učinili pravom ženom

 Čitavo svoje djetinjstvo sam provodila sa bakom. Otac i majka su pretežno bili na poslu, sa njima sam pretežno vrijeme provodila vikendima. Što se tiče moje bake, to je bila jedna veoma pametna žena. Uvjek sam pomno pratila njena predavanja i savjete o životu. Zahvaljujući njoj sam danas to što jesam. A ja ću vam nabrojati nekoliko savjeta moje bake koji su mi čitav život ostali u sjećanju.


1. Kćeri moja čuvaj se ljudi


Dobro pazi kome daješ svoje povjerenje. Mnogi će to gledati da iskoriste u svoju korist. Rijedak slučaj je pronaći pravog prijatelja koji će uvjek biti tu za tebe.


2. Drži se distance


Uvjek budi sa svima dobra ali ni skim nemoj pretjerivati. Vjeruj mi nekad ćeš reći da je baka bila upravu. Jedino kome se možeš u potpunosti posvetiti jesu tvoja porodica. Jer samo jedno znaj: "Roditelj te nikada neće na zlo navratiti".


3. Ne dozvoli nikome da pravi budalu od tebe


Danas se skoro pa svi služe manipulacijama i lažima. Takvih ljudi se dobro čuvaj i otvori četvore oči, budi uvjek korak ispred njih, spremna za njihove sledeće poteze.


4. Ljudi su koristoljubivi


Moraš znati da većina njih će biti uz tebe samo kada si im za nešto potrebna. Čim im ne budeš više trebala, okrenut će glavu od tebe i neće te više ni poznavati.


5. Ljudi brzo zaboravljaju dobrotu


Danas ljudima milion puta izađi u susret, samo jednom nemoj. Bićeš najgori. Smatraće te kao da im nikada u životu nisi pomogao ni u čemu. To se mila moja zove ljudska pokvarenost i bezobrazluk.


6. Bolje jedan pravi prijatelj nego stotinu drugih


U životu se uvjek drži provjerenih ljudi. Nikada im ne okreći leđa zarad tamo nekih nepoznatih. Moraš biti svjesna jedan pravi prijatelj će ti uvjek biti tu kada ti je potreban. Dok ostali nikada neće.


7. Ljudi ti nikad uspjeh neće oprostiti


Većina njih više voli svoje zlo nego vaše dobro. Narod je postao izopačen i ljubomoran. Ali to nek te ne bude briga. Bitno je samo da takvim osobama nikada ne daš na značaju i sve će biti uredu.


8. Posao nek ti bude na prvom mjestu


Nikada ne dozvoli da zavisiš ni o od koga. Kad tad će ti to nabiti na nos. Uvjek se uzdaj u se i u svoje kljuse, kao što se kaže u narodu.


9. Udaj se za dobrog čovjeka


Nikada ne traži bogatog muža, tu sreće nema. Traži sebi dobrog muža, a bogatstvo će se lako stvoriti kada jedno drugo volite. Džaba tebi i kule i gradovi ako nema sloge i ljubavi.


10. Nikome ne odaji svoje tajne


Neke stvari je najbolje sačuvati za sebe. Zašto da te glava boli za stvarima koje nemaš potrebe objašnjavati drugima.


Autor teksta: E.T


Napomena: Kopiranja sadržaja je strogo zabranjeno bez saglasnosti autora.

Pokreće Blogger.