Ads Top

Ako ti je trebala žena samo da ti rodi djecu, nisi se trebao ni ženiti - 5 bakinih savjeta sebičnim muškarcima

 Kroz život sam prošla mnogo padova i uspona. Takođe vidila sam mnogo loših stvari koje se narodu dešavaju. Trudila sam se da učim na tuđim greškama iako je to ponekad faktički nemoguće. Mora se ponekad osjetiti šta i na svojoj koži. Ali sve je to život.


U moje vrijeme svijetom su vladali striktno muškarci. Što se kaže žene nije bilo ni na mapi. Takoreći nije se pitala ni za šta. Mi žene bile smo osuđene samo da ćutimo i da gutamo ono što nam drugi naredi. Sada kada vidim da više nije kao što je nekad bilo bude mi baš drago. Neka makar danas žene prožive ako prije nisu mogle. A muškarcima bi imala poručiti sledećih pet savjeta:


1. I žene imaju svoja prava


Shvatite da vrijeme više nije kao što je nekada bilo. Napokon i žena može ostvariti svoje pravo. Drugačije rečeno sada su žena i muškarac jednaki u svemu. Što je trebalo odavno uvesti. Ali nažalost u moje vrijeme tako nije moglo.


2. Žena više ne trpi


Kada kažem tako nešto, govorim to uzdignute glave sa ponosom. Dosta su i žene bile gažene, i nas je neko rodio i odgajao. Niste samo vi muškarci centar svijeta. Možda ste bili nekad ali više ne.


3. Žena je služila samo za proširivanje porodice


Ako ti je trebala žena samo da ti rodi djecu, nisi se trebao ni ženiti. Nikada to nisam mogla shvatiti. Zbog čega su se muškarci ophodili prema ženama na taj način. Jednostavno rečeno žene su smatrali predmetima kojim oni mogu upravljati kako god žele.


4. Žena se više ne smije maltretirati


Danas napokon postoji i zakon koji štiti ženu. Prije nekad žena je bila i fizički i psihički maltretirana. Danas to hvala Bogu više nije tako. Jer zakon je uzeo pravdu u svoje ruke.


5. Žena se treba cijeniti i poštovati


Danas da bi ostali u braku ženu trebate cijeniti, poštovati i uvažavati. U moje vrijeme ništa od toga nije bilo. Žena se smatrala da ništa ne zna i da je njeno samo da pere suđe i da radi na njivi. Međutim i dan danas pojedini muškarci se tako ophode prema ženama. No, nisu krivi ti muškarci. Krive su te žene što to trpe.


Autor teksta: E.T


Napomena: Kopiranje sadržaja strogo zabranjeno bez saglasnosti autora.

Pokreće Blogger.