Ads Top

"Nije se sramota razvesti, sramota je trpiti poniženja" - 8 savjeta razvedene žene

 U svakom braku postoje trzavice, to je neminovno. Međutim sve je to podnošljivo kada ne prelazi granice normale. Po pitanje mene i mog braka granice su odavno bile pređene i bilo je samo pitanje vremena kada će sve da pukne.


U daljem tekstu opisat ću vam moj život u braku kroz osam savjeta kako je meni bilo i šta više sebi nikada ne bi dozvolila. Takođe ovi savjeti će biti mnogima od pomoći pogotov mladim i naivnim djevojkama kakva sam i ja nažalost nekad bila.


1. Dok te mami i hljebom te hrani


Tako je i kod mene bilo dok se nismo uzeli. Mislila sam da je to najbolje čovjek na svijetu. Međutim pravog njega sam upoznala tek kada sam se udala za njeg. Tek tada sam shvatila da se čitavo vrijeme pretvarao i glumio nešto što zapravo nije. Zarad toga, dobro procjenite svakog prije nego se udate za njega. Nikome na vjerujte na prvu.


2. Problemi u braku


Ako vidite da vam početak braka nije uopšte sjajan moj vam je savjet da dugo ne čekate na promjene. To je greška mnogih žena razmišljajući sve: "Ajd promjenit će se". Međutim u većini slučajeva bude sve gore i gore.


3. Ko voli on ne ponižava svoju suprugu


Jel vidite da je nekome cilj da vas ponizi pred svima, morate biti svjesni da pored takve osobe nemate više šta tražiti. Drugačije rečeno takav čovjek il je prestao da vas voli, ili vas nikad nije ni volio.


4. Za sve ste vi krivi


Ako vas suprug krivi za sve što drugi urade pored takvog čovjeka možete samo oboliti. Dobar muž će gledati da zaštiti svoju suprugu i kada je kriva a pogotovo kad nije.


5. Vi ste uvek na zadnjem mjestu


Pravi muškarac svoju suprugu će uvjek postaviti na prvo mjesto. Međitim ako muškarac radi suprotno od toga. Onda takvom braku nema budućnosti i osuđen je na propast.


6. Razvod nije kraj svijeta


Nije se sramota razvesti, sramota je trpiti poniženja. Morate biti svjesni da je bolje i dobar razvod nego loš brak.


7. Mišljenja drugih


Najveći krivac opstanka u lošem braku jeste mišljenje šta će ko reći o vama ako se razvedete. To ne treba da vas brine. Bolje se brinite šta će biti sa vama ako ostanete u takvom braku.


8. Nisi ničija sluškinja


Dosta muškaraca se ženi čisto da imaju nekoga kako bi im proširio lozu i eventualno da ih neko dogleda u starosti. Takvi muškarci nikada ženu neće cijeniti i uvjek će je gledati kao objekat kojim mogu upravljati onako kako oni hoće.


Autor teksta: E.T


Napomena: Zabranjeno kopiranje sadržaja bez saglasnosti autora.

Pokreće Blogger.