Ads Top

"Ne dozvoli da ti pamet sole gluplji od tebe" - 8 savjeta moje bake koji su me učinili jakom ženom

 Moja baka iako nije bila školovana žena, veoma često znala je biti upravu po pitanju mnogo toga. Kao što je ona govorila: "Možda se ne razumijem kako napraviti avion, ali itekako znam kako se odnositi prema životu. Vjerovatno bolje i od bilo kojeg psihologa". To su bile njene riječi. I dan danas mi se u glavi vrti njenih 10 savjeta.


1. Ne dozvoli da ti pamet sole gluplji od tebe


Ne smatraj sebe pretjerano pametnom i inteligentnom. Da bi se pravila bolja od ostalih. No, dobro znaj procjeniti ljude. Većina njih bi da upravljaju tobom a nemaju 2 razreda škole u životu. Prema tome jel tako nešto primjetite iste sekunde reagujte i stavite sve na mjesto. Onako kako i treba da bude.



2. Bolje upravljaj ti ljudima nego oni tobom


Kada procjeniš da si upala u okolinu dvoličnih ljudi i velikih manipulatora. Kojima je jedini cilj upravljati drugima. Slijedi njihov primjer. Ti budi uvjek za korak ispred njih. Bolje da ti njih vrtiš oko prsta. Nego oni tebe.


3. Čuvaj se mirnih ljudi


Dobro se u životu pazi onih koji ćute a mute. Ti su ti najgori. Od njih nikad ne znaš šta da očekuješ. A u većini slučajeva to ne bude ništa dobro.


4. Budi jaka i hrabra


U životu uvjek budi jaka i hrabra za mnoge izazove. Moraš biti svjesna da će te što šta pretrati u životu. Samo jedno znaj. Mene kad god su bacili na dno ja sam se vratila još jača. Od suza i plača nemaš ništa. Digni glavu - kreni dalje !



5. Nikome ne govori svoje tajne


Pazi kome pričaš svoje tajne. Jer kad se budeš najmanje nadala vjeruj da će ih iskoristiti protiv tebe. Ako mene pitaš bolje je ti čuvaj tuđe tajne nego oni tvoje. Jer nikad ne znaš kad ti mogu zatrebati.


6. Tvoj mir je najvažniji


Mnogi od njih će pokušati poremetiti mir u tvom životu. Ali to je do tebe. Zapamti, niko ga ne može poremetiti ako mu ti to ne dozvoliš. Zato budi pametna i pazi koga puštaš u svoju blizinu.


7. Budi uvjek najljepša


I kada nisi raspoložena, i kada si tužna. Nemoj dozvoliti da to drugi primjete. Sredi se i našminkaj, podigni glavu visoko u nebo. Pokaži svoj ponos i dostojanstvo.


8. Prati svoje snove


Sve što si ikad poželila da imaš, trudi se da to sebi i ispuniš. Jedan je život, ne živi ga da bi drugima udovoljavala. Živi ga da udovoljiš sebi.


Autor teksta: E.T


Napomena: Kopiranje sadržaja strogo zabranjeno bez saglasnosti autora.

Pokreće Blogger.