Ads Top

"Sve što si bolji prema ljudima. Oni će biti gori prema tebi. Okrenite list" - 5 savjeta razvedene žene

 Prošla sam mnogo toga u životu. Od radosti i smjeha do tuge i suza. Život me nikad nije mazio. Da kažem da sam ga kvalitetno proživjela do sada. Iskrena da budem i nisam. No, šta je tu je. Živiti se mora kako god.


Ja sam se razvela nakon 20 godina braka. Jednostavno, nije više išlo. Više poniženja nisam mogla trpiti. Sada bi svakog znala posavjetovati kako se treba postaviti prema ljudima, ako ne želi da prođe ovako kao što sam ja prošla.


1. Sve što si bolji prema ljudima. Oni će biti gori prema tebi. Okrenite list.


Iz mog ličnog iskustva shvatila sam da danas ljudi ne cijene ako se dobro ophodiš prema njima. Ja što sam bila bolje, oni su sve bili gori prema meni, a kada pogleda iz ugla ove što ne daju sebi ni  jedne reći. One u životu prođu idealno. Tako da znate u životu svima vratite milo za drago. Više će vas cjeniti.


2. Ne dozvoli sebi poniženja.


Nije bitno ko to bio, ako vidite da vas hoće poniziti. Vratite mu istom mjerom. Ja da sam na vrijeme reagovala ne bi sada bila u ovoj situaciji. Ili bi bila u normalnom braku ili bi ovaj brak davno okončala.


3. Ne dajte da se iko poigrava sa vama.


Shvatite već jednom ako ste žena, niste budala. Niti ičiji rob. Većina muškaraca koristi priliku kada vide mirnu i finu ženu da joj rade šta hoće. Ne dozvolite sebi da budete jedna od takvih žena.


4. Budi svjesna koliko vrijediš.


Budi svjesna koliko vrijediš i nauči to cijeniti. Jer drugi kada vide da cijenite sebe, vjerujte i oni će vas cijeniti. Međutim ako primjete da vi nemate idealno mišljenje o sebi samoj. Oni će to iskoristiti da vas bace na samo dno.


5. Budite pravedni


Po svaku cijenu budite na strani pravde. Ne dozvolite sebi da vas izmanipulišu pokvareni umovi kako bi ste stali na njihovu stranu. Morate biti svjesne da će te kad tad i vi biti na redu njihovih pokvarenih namjera. Drugačije rečeno, dok im trebaš koristiće vas, čim im ne budeš trebao, odbacit će vas kao staru krpu.


Autor teksta: E.T


Napomena: Svako kopiranje sadržaja strogo zabranjeno bez saglasnosti autora.

Pokreće Blogger.